ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد
سرخط خبرها

وضعیت عجیب هیات بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی| چند روایت پرابهام

  • کد خبر: ۷۱۱۱۱
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
وضعیت عجیب هیات بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی| چند روایت پرابهام
آگهی نام‌نویسی برای شرکت در انتخابات ریاست هیئت بولینگ و بیلیارد استان منتشر شد، اما...

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ یک‌سال‌ونیم پیش بود که رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی به‌طرزی غافل‌گیرکننده بر این مسند نشست و درحالی که کمتر کسی فکرش را می‌کرد، حجت‌الاسلام احمد سلطانی از اعضای مجمع رأی اعتماد گرفت. گفته می‌شود سلطانی که در مجمعی پرحاشیه توانست رأی اعتماد اعضا را بگیرد و به ریاست این هیئت لاکچری برسد، حالا از سمت خود استعفا کرده است.

 

او از ۱۶ رأی اعضای مجمع ۱۰ رأی گرفت و حمزه حکیم‌پور، رقیب او، ۶ رأی را جذب کرد. البته روایت دیگری هم می‌گوید او استعفا نکرده و انتشار آگهی ثبت‌نام برای کاندیداتوری هیئت یک درگیری میان اداره کل ورزش و هیئت است! آگهی‌ای که روز گذشته سایت اداره کل منتشر کرده و از علاقه‌مندان واجد شرایط خواسته است برای شرکت در انتخابات ریاست این هیئت ثبت‌نام کنند. روایت‌های مختلف این اتفاق را در ادامه صرفا از نظر خواهیم گذراند.


روایت اول؛ پرونده در دادگاه روحانیت

از زمان انتخاب حجت‌الاسلام احمد سلطانی به‌عنوان رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خیلی نمی‌گذشت که زمزمه‌ها و شایعاتی مبنی بر پرونده وی در دادگاه روحانیت مطرح شد. زمزمه‌هایی که هنوز هم صحت‌وسقم آن مشخص نیست و بیشتر در حد شایعات فضای‌مجازی است. بااین‌همه چندی پیش بیان شد که سلطانی از سمتش استعفا کرده است.

 

برخی می‌گویند مشکلات دادگاه روحانیت با سلطانی حل‌وفصل شده است و سلطانی می‌خواهد دوباره در انتخابات پیش رو ثبت نام کند. او که در ایام انتخابات دست راست یکی از نامزد‌های ریاست‌جمهوری بوده، حالا قرار است بار دیگر به رشته مورد علاقه ورزشی‌اش برگردد که به‌ادعای خودش در آن مقام جهانی هم دارد. باید دید اداره کل ورزش‌وجوانان این اجاره را خواهد داد یا نه؟


روایت دوم؛ اختلاف با اداره کل ورزش

یکی‌دیگر از روایت‌های مطرح‌شده درباره این آگهی پرابهام آن است که اداره کل ورزش‌وجوانان از فرصت ایجادشده استفاده کرده است و قصد دارد رئیس هیئت غیردل‌خواه خود را از کار برکنار کند. براساس این روایت، اداره کل که در جریان انتخابات هم تلاش کرد نامزد خودش، حمزه حکیم‌پور، رأی بیاورد، بعد از یک‌سال‌ونیم قصد دارد انتخابات را تجدید کند و دراین‌میان بدون نظرخواستن از فدراسیون این تصمیم را گرفته است.

 

البته این گروه معتقدند فدراسیون هنوز دراین‌زمینه واکنشی نشان نداده است و بعید نیست مجمع فوق‌العاده برگزار شود تا تکلیف ریاست هیئت بلاتکلیف هرچه زودتر مشخص شود. البته همان‌طور که گفتیم این روایت‌هایی است که درباره هیئت بولینگ و بیلیارد شنیده می‌شود و درستی یا نادرستی آن، قابل بررسی است. اما به‌هرحال، حرف‌هایی است که در بین اهالی این رشته همچنان مطرح است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->